Σαλάτα Ρόκα-Παρμεζάνα με Εξαιρετική Σως Βαλσάμικο!!!!!

Είμαι λάτρης της σαλάτας, αλλά αυτή που δοκίμασα από τα χεράκια της Κέλλυς (η οποία είναι ειδική σε αυτό το τομέα) απλά δεν υπάρχουν λόγια να τη περιγράψω, έχω δοκιμάσει την ίδια σαλάτα πολλές φορές, και δεν συγκρίνετε με αυτή, ήταν και η...
τέλεια σως βαλσάμικο που ετοίμασε η ανηψούλα μου η Ράνια. Πάντως το μόνο που ήθελα, ήταν να φύγω με αυτή τη σαλάτα!!!!!



Υλικά
1/4 σπανάκι (τα τρυφερά φύλλα)
1 ματσάκι ρόκα
1 ξινόμηλο κομμένο σε κυβάκια
4 λιαστές ντομάτες χοντροκομμένες
3 κουταλιές ρόδια
2 κουταλιές σταφίδες
1/4 κούπας καρύδια
100 γρ. φλούδες παρμεζάνα

Για την Σως Βαλσάμικου
2 κ.σ. μέλι
3 κ.σ. ξύδι βαλσάμικο
6 κ.σ. ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι


Εκτέλεση
Καθαρίστε πολύ καλά το σπανάκι και τη ρόκα, στεγνώστε τα καλά.
 Βάλτε σε μεγάλη σαλατιέρα το σπανάκι και τη ρόκα, προσθέστε τα καρύδια.
 Τα ρόδια, τις σταφίδες και το ξινόμηλο.
 Χοντροκόψτε τις λιαστές ντομάτες.
 Προσθέστε τις φλούδες παρμεζάνα.
 Ετοιμάστε τη σος, βάλτε όλα τα υλικά μαζί και χτυπήστε τα πολύ καλά, (να γίνει ένα κρεμόδες μείγμα) εξαιρετική δουλειά Ράνια μου.
  Προσθέστε τη κρέμα βαλσάμικο και ανακατέψτε τη σαλάτα, σας υπόσχομαι δεν θα μείνει ούτε ένα φυλλαράκι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...Dianita!!!


Blog Widget by LinkWithin

17 σχόλια:

  1. και μόλις σκεφτόμουν για μπουφέ αυτή τη σαλάτα!!!! φαινεται τέλεια!!! μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι οι καλεσμένοι σου θα ενθουσιαστούν
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Ντιανίτα! Λοιπόν,έκανα τη σαλάτα,όπως ακριβώς την περιγράφεις στη συνταγή σου!οι φίλοι μου ξετρελάθηκαν...Αυτό το ρόδι,η λιαστή ντομάτα ,η μαύρη σταφίδα...ΥΠΈΡΟΧΗ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ !!! keep it up

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ για τη μικρή βοήθεια που προσφέρω και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τις σαλάτες και ιδιαίτερα τη ρόκα.Την έχω φτιάξει αρκετές φορές στο παρελθόν χωρίς το ρόδι και τις σταφίδες. Τώρα όμως θα τη δοκιμάσω και μάλιστα θα έχει κεντρική θέση στο τραπέζι του αρραβώνα!!!! Μάλλον θα τους εντυπωσιάσω όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου Elena, είμαι σίγουρη για την επιτυχία που είχε η σαλάτα, ελπίζω να τους εντυπωσίασες όλους. Να ζήσετε ευτυχισμένοι και να κάνετε μια ωραία οικογένεια.
      Με αγάπη.... Dianita :)

      Διαγραφή
  4. O sindiasmos autos den paei kai poli!! Aplws einai mia wraia salata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σαλάτα είναι τέλεια! Εγώ έκανα μια μικρή παραλλαγή και αντί για παρμεζάνα έβαλα χαλλούμι και ήταν τέλεια! Ευχαριστούμε πολύ!
    Μαρία απο Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα Μαρία!!
    Η μαγειρική είναι φαντασία.
    Μπράβο σου, συνέχισε έτσι.
    Με εκτίμηση... Dianita :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dianita για ποσά άτομα ειναι η σαλατα με αυτα τα υλικά , επειδή πράσινα στο σπιτι τρώω μόνος μου κα θελω να προσαρμόσο τα υλικά για ατομική μερίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Dianita. Επειδή απεχθάνομαι τη ρόκα αλλά λατρεύω όλα τα υπόλοιπα υλικά αν την αντικαταστήσω με μαρούλι ή iceberg ή λόλα λες να βγει το ίδιο καλή? Φιλικά Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικά Δήμητρα μου μπορείς.
    Όποιο υλικό δεν σου αρέσει το αφαιρείς ή θα το αντικαταστήσεις με άλλο που είναι πιο κοντά
    στις προτιμήσεις σου.
    Το αποτέλεσμα πιστεύω θα σε ικανοποιήσει.
    Φιλάκια!!!!Και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aνυπομονώ να πω στο αγόρι μου να την φτιάξει! Εχω ενθουσαστεί πολύ, ποτέ δεν με έχει συγκινήσει περισσότερο μια συνταγή σαλάτας, με ρόκα, που σίγουρα θα συμφωνείτε όλοι, είναι τέλεια επιλογή για σαλάτα. μαζί με την παρμεζάνα, τέλειος συνδυασμός. θα ήθελα να γνωρίσω και άλλες συνταγές της κέλλυς. ντιανίτα σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας αυτές τις υπέροχες γεύσεις. μας φτιαχνεις τη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία σαλάτα, εγώ την έκανα με μαρούλι αντί για ρόκα/σπανάκι και ήταν τέλεια! Και μία συμβουλή για να φτιάξετε πιο εύκολα τη σως, βάλτε το μέλι σε ένα ποτήρι στο φούρνο μικροκυμάτων για λίγη ώρα, οπότε αυτό θα ζεσταθεί και θα αραιώσει, δε θα είναι πηχτό. Μετά ρίξτε στο ποτήρι και τα υπόλοιπα υλικά και χτυπήστε το με φραπεδιέρα χειρός, θα γινει πολύ ωραίο! Το μέλι το αραιώνουμε γιατί αν ειναι πηχτό η φραπεδιέρα δεν μπορεί να το χτυπήσει. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όντως γευστική κ δροσερή
    Συγχαρητήρια!!!❤️🍌

    ΑπάντησηΔιαγραφή