Ζεστή Κρέμα με Νιφάδες Βρώμης (Κουάκερ)!!!

Είναι ένα ρόφημα που το θυμάμαι από μικρή.
Η μητέρα μου επέμενε κάθε πρωί ή βράδυ να πιούμε μια κούπα με αυτή την υπέροχη κρέμα.
Έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες και πάντα μου έλεγε ότι θα έχω πολύ ωραίο δέρμα, γιατί...
περιέχει βιταμίνη E, και οι μαμάδες ξέρουνε....
Τα ίδια λέω και εγώ στα παιδιά μου.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ετοιμάσετε το κουάκερ (νιφάδες βρώμης) μπορείτε να προσθέσετε σταφίδες και καρύδια, αντί ζάχαρη, μπορείτε να βάλετε μέλι.


Υλικά
Για δύο κούπες
1/2 λίτρο φρέσκο γάλα
1 κούπα νερό
4 κ.σ. γεμάτες νιφάδες βρώμης (κουάκερ)
1 πρέσα αλάτι
2 κ.σ. ζάχαρη


Εκτέλεση
 Σε δυνατή θερμοκρασία, βάλτε ένα κατσαρολάκι, προσθέστε το νερό, τις νιφάδες βρώμης και το αλάτι, ανακατέψτε με ένα κουτάλι για 2-3 λεπτά
 Μόλις πήξει το κουάκερ, προσθέστε το γάλα, ανακατέψτε καλά και
 προσθέστε τη ζάχαρη, συνεχίστε το ανακάτεμα για περίπου 5 λεπτά
 Όταν αρχίσει να πήζει χαμηλώστε τι θερμοκρασία και αφήστε 2-3 λεπτά, ανακατεύετε συνέχεια για να μην κολλήσει η κρέμα στο πάτο της κατσαρόλας.
 Τέλος μοιράστε τη κρέμα στις κούπες και καλή όρεξη.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...Dianita!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου