Εύκολη Κρέμα Μπεσαμέλ με βελούδινη υφή για νόστιμο Παστίτσιο, Μουσακάς και για όλα τα Ογκρατέν.

Πανεύκολη στην παρασκευή του και χωρίς το φόβο να σβολιάσει.

Υλικά
1 λίτρο γάλα φρέσκο ή εβαπορέ αραιωμένο
1 κούπα (6 κ. σ.) αλεύρι
1 κ. γ. αλάτι
1/2 κ. γ. πιπέρι
1/2 κ.γ. μοσχοκάρυδο τριμμένο
1 κ. σ. βούτυρο
2 αυγά
150 γρ. κεφαλοτύρι τριμμένο

Εκτέλεση










Σε μια κατσαρόλα, βάλτε το γάλα και προσθέστε το αλεύρι, το αλάτι, πιπέρι και το μοσχοκάρυδο.









Ανακατέψτε με σύρμα πολύ καλά και βάλτε τη κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά, ανακατεύοντας συνεχώς (να μην σταματήσετε καθόλου το ανακάτεμα), όταν αρχίσει να πύζη, χαμηλώστε τη θερμοκρασία, προσθέστε το βούτυρο, ανακατεύετε για 2-3 λεπτά ακόμα και βγάλτε από τη φωτιά.









Προσθέστε ένα, ένα τα αυγά ανακατεύοντας δυνατά και τέλος ρίξτε μέσα στη κρέμα το κεφαλοτύρι, ανακατέψτε καλά.( Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε και 100 γρ. ρεγκάτο), γίνετε μια τέλεια κρέμα, εύκολη σε λίγα λεπτά.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ... Dianita!!!
Blog Widget by LinkWithin

50 σχόλια:

  1. Η κρέμα που περιγράφεις δεν είναι μπεσαμελ. Η μπεσαμελ δεν περιέχει αυγά. Η κρέμας αυτη ονομάζεται μορνέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Tagio, σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση σου και λάθος μου που δεν το ανέφερα, όντος έχεις δίκιο, αυτή η κρέμα είναι μορνέ, μια από τα παράγωγα της μπεσαμέλ, και τη θεωρώ πάρα πολύ νόστιμη και πλήρες κρέμα από την απλή μπεσαμέλ. Το θέμα είναι ότι οι απλές νοικοκυρές τη γνωρίζουν με αυτή την ονομασία, αλλά δεν είναι κακό να διευρύνουμε τις γνώσεις μας.
      Φιλικά.. Dianita.

      Διαγραφή
    2. Ο εξυπνακιας!! Τελεια η μπεσαμελ σου!παντα με αυτο τον τροπο την φτιαχνω!!

      Διαγραφή
    3. ΜΠΡΑΒΟ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΕΣΑΜΕΛ

      Διαγραφή
    4. Αυτή η δόση είναι για μικρό ταψί;

      Διαγραφή
    5. Υπέροχη κρέμα την έχω κάνει δύο φορές.πολυ νόστιμη.Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    6. Έτσι ακριβώς την έφτιαχνε η μητέρα μου, έτσι την φτιάχνω κι εγώ,(ετών 70) με μια μικρή διαφορά. Βάζω 4 αυγά.

      Διαγραφή
    7. Πολλά δεν ειναι 4 αυγα?????

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Stergiog, για τα λόγια σου, μου δίνεις ώθησή να συνεχίζω κάτι που αγαπώ πολύ.
      στη διάθεσή σου. Dianita.

      Διαγραφή
  3. thn ekana gia pastitsio tha vgei xalia? epeidh den einai mpesamel?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα βγει τέλεια και ναι, δεν είναι μπεσαμέλ, είναι μορνέ μια κρέμα ολοκληρωμένη με ωραία υλικά.
      Πιστεύω ότι θα σου αρέσει.:)

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετική, ανάλαφρη υφή και γεύση, δεν σβολιάζει καθόλου, και είναι πανεύκολη.
    Την χρησιμοποίησα και σε παστίτσιο και σε τορτελίνια φούρνου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια!!!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που την έφτιαξες, είναι μια κρέμα εύκολη και πολύ γευστική.
    Στη διάθεσή σου... Dianita :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΕΛΕΙΑ
    ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ
    ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ
    ΕΛΑΦΡΙΑ ΓΕΥΣΗ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ ΥΦΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΡΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Είναι χαρά μου να βοηθήσω.
      Στη διάθεσή σου... Dianita :)

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητηρια!!!!! Βγηκε τελεια παρολο που εβαλα κανελογαρυφαλλο και γκουντα.... φανταστικη!!! Ευχαριστω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγχαρητήρια μου σε σένα!!!
      Μπράβο σου!!! η μαγειρική θέλει φαντασία, συνέχiσε έτσι.
      Με εκτίμηση. Dianita :)

      Διαγραφή
  8. Τελεία..πολύ καλή.την έκανα στο μουσακα.εξαιρετική.συγχαρητήρια...!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την έκανα στο μουσακά, δε μου άρεσε καθόλου. Έβαλα ρεγκάτο όπως γράφεις και η υφή του ήταν μαστιχωτή, η δε γεύση του γλυκιά, χάλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις την έφτιαξα! Την έβαλα πάνω από μελιτζάνες με κιμά! Είμαι σίγουρη θα είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω την ηξερα σαν μπεσαμελ εβαζα παντα αυγα ...μολις την εφτιαξα και εβαλα στο παστιτσιο σας ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ από τη γιαγιά μου για μπεσαμέλ την έμαθα. Τα τελευταία χρόνια μου έμαθε μια κοπελίτσα από την Αμερική να τσιγαρίζω πρώτα το βούτυρο με το αλεύρι και μετά να ρίχνω σιγά σιγά το γάλα για να μην μυρίζει καθόλου το αλεύρι και έτσι το κάνω πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι την ξερω και εγω απο την Μητερα μου!

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο! Τέλειο! Μόλις το κάναμε με την κοπέλα μου (την μπεσαμέλ εννοώ) και το μουστάκι μου έφαγε λίγη. Λέει ότι είναι πολύ νόστιμο. Από την άλλη φυσικά μόνο σε εμένα μιλάει, οπότε δεν ξέρω, μπορεί να είμαι απλά σχιζοφρενής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια!!!!!! Τέλεια γεύση, βελουδινη υφή και τέλεια μυρωδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελεια η μπεσαμελ!νοστιμη και ευκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απλά υπέροχη. Ανάλαφρη και γρήγορη. Από τη στιγμή που βγαίνει ένα πεντανόστιμο φαγητό για εσένα και την οικογένεια σου δεν σε νοιάζει πως ονομάζετε η κρέμα��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μολις την εφτιαξα, γρηγορη ευκολη βελουδινη,φανταστικη!!!Μπραβο!👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύκολη και πετυχημένη πάντα....Εδώ και χρόνια κάνω μονο τη συνταγή σας.
    Ευχαριστουμε😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμένα έτσι μου την έμαθε η μαμά μου την μπεσαμέλ κάνω παραλλαγές με τα τυριά και πάντα βγαίνει σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η συνταγή είναι υπέροχη! Έφτιαξα παστίτσιο με αυτή την κρέμα και πραγματικά βγήκε ελαφριά και πεντανόστιμη. Έγινε μια από τις αγαπημένες μου συνταγές. Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εφτιαξα τη μισή δόση για ένα πολύ μικρό ταψί. Έγινε τέλεια. Εύκολη, γρήγορη, βελούδινη και με ελάχιστα λιπαρά. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μόλις την έφτιαξα για το παστίτσιο. Βγήκε τέλεια!!!!!!! Ευχαριστώ πολύ 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ ωραία μπεσαμέλ!!!! Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάρα πολύ ωραία!!!!
    Μόλις την εφτιαξα!!!!
    Πανεύκολη ,βελούδινη και πεντανοστιμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φανταστική και με λίγα υλικά, έκανα παστίτσιο πρώτη φορά και το τσακισαμε!!! Σ ευχαριστω για τη συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπεροχη. Ευχαριστώ πολύ για την δημοσιευση.🥀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητήρια για την υπέροχη συνταγή..... πάντα με παιδεύει η κανονική....... αυτή απλά σουπερρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μόλις την έκανα και περιμένω να δω το αποτέλεσμα....σε ευχαριστούμε για την εύκολη συνταγή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Teleia I krema toso nostimi kai veloudini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο σας! Πρώτη φορά έκανα ολοκληρωμένο παστίτσιο (χωρίς ετοιματζίδικες μπεσαμελ) και έγινε πολύ πετυχημένο. Από δω και πέρα θα κάνω αποκλειστικά τη συνταγή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σ'ευχαριστω!Πολυ καλη βγηκε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή